Stödmedlem 2023/24

Välkommen till Kustens IF!

Vad roligt att du vill bli en del av Kustenfamiljen och bli stödmedlem i Sveriges trevligaste innebandyförening.

Om du vill anmäla dig för att bli medlem i vår förening krävs det att du fyller i dina personuppgifter i nedanstående formulär. När fakturan skickas ut i samband med din anmälan kan du välja att avregistrera dig eller betala den.

I medlemsavgiften (350 kr) ingår fri entré till alla matcher i Haverdalshallen under säsongen 2023/24.

Du visar upp ditt digitala medlemskort i entrén. Medlemskortet hittar du i Sportadminappen som du kan ladda ner till både Android och Iphone.

Tack för att du vill stötta vår verksamhet!

Med vänliga hälsningar

Fredrik Larvall, ordförande

Kustens IF

Genom att anmäla dig till Kustens IF godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
OBS!!
Personuppgifter är stödmedlemmens uppgifter. Om stödmedlemmen är under 18 år anges även målsmans e-post och telefonnummer.
Personuppgifter
PersonNr * -